Main Content

Отличия

QUDAL - Златни отличия за най-високо качество в България

QUDAL - Златни отличия за най-високо качество в България

BILLA България отново е отличена със златни медали за най-високо качество в България.

Отличията идват след проведено проучване от швейцарската организация ICERTIAS под формата на онлайн въпросник, използващ методологията CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). В него участват над 1200 български интернет потребители. Вижте повече за проучването: www.qudal.com

За периода 2020-2021 г. BILLA е отличена със златни медали за най-високо качество в България в следните категории: „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

За периода 2014-2019 г. BILLA България е отличавана със златни медали за най-високо качество в България в категориите: „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“, „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за хлебни изделия“, „Отдел за прясно месо“, както и за програмата за лоялност

 

Най-зелените компании в България

През 2018 година BILLA се нареди и сред отличените на националния конкурс „Най-зелените компании в България” на b2b Media с първо място в категория „Хранителна индустрия, сектор „услуги”, търговия и селско стопанство“.

Отличието компанията грабна след оценка на експертно жури на иновативните зелени практики и проекти, насочени към опазването на околната среда, които развиваме.

Така за пореден път BILLA затвърди целта си да ръководи бизнес по отговорен към природата начин и да организира дейността си България така, че да допринася за съхраняването на природни ресурси.

Най-зелените компании в България
 
Любима марка

Любима марка

Сред нашите отличия се нарежда и това за Любима марка за пазаруване на българите според данни от годишната класация на потребителите „Любимите марки”. Четири поредни години – 2016г., 2017г., 2018г. и 2019г., грабваме отличието в категория „Търговски вериги” и потребителите ни избират за свое любимо място за пазаруване.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.

По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандa.

Повече за наградите и нашето класиране в тях вижте на: www.mylovemarks.eu

 

Европейски бизнес награди

За нас е чест да споделим, че две поредни години BILLA България получава приза Национален шампион на „Европейските бизнес награди” в категория „Екологична и корпоративна устойчивост”. А през 2018г. бяхме избрани за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“.
През 2019г. BILLA спечели приза „Национален победител“ в категория „Ангажираност към потребителите и пазара“

През 2018г. и 2019г. BILLA България бе включена в списъка „Ones to watch” на Европейските бизнес награди – класацията отличава най-добрите компании в Европа.

Tези отличия са международно признание, че в България има компании, които следват световните тенденции по отношение на правенето на отговорен и устойчив бизнес и BILLA е една от тях.

Нашите постижения и ключови стратегии в сферата на корпоративната социална отговорност са с фокус върху опазването на околната среда и принос в полза на обществото, а доверието на нашите клиенти и партньори е изключително важно за нас. Ето защо даваме всичко от себе си за да го подхранваме и съхраняваме.

Повече на: www.businessawardseurope.com

Европейски бизнес награди
 
Приятел на българския клиент

Приятел на българския клиент

Щастливи сме и че можем да се похвалим с отличието „Приятел на българския клиент“, 2017 – 2018г. и 2019г. – 2020г., според данни на независимо пазарно проучване на независимата швейцарска организация ICERTIAS. BILLA България е първата търговска верига в България, спечелила престижното отличие.

Критериите, по които BILLA е оценявана, са репутация, комуникация, отношение към потребителите и доверие. Ключов фактор за нашия успех е това, че не спираме да се развиваме и да се усъвършенстваме, така че да се адаптираме към нагласите на клиентите и да отговорим на изискванията им по възможно най-добрия начин.

„Приятел на българския клиент“ е важна оценка за работата ни и голямо признание за ежедневните усилия и отдаденост на всички служители.

Повече за отличието вижте на customersfriend.org