Отличия

Нови шест златни медала за качество QUDAL за BILLA!

Нови шест златни медала за качество QUDAL за BILLA!

В началото на месец февруари 2018 година веригата в България бе отличена с два медала в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“ и „Верига за продажби на дребно“.

От юни 2018г., от друга страна, можем да отбележим още един успех с още четири златни QUDAL отличия получени в следните ключови категории: „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за хлебни изделия“, „Отдел за прясно месо“, както и за програмата за лоялност на търговската верига.

Резултатите идват от независимо пазарно проучване QUDAL-QUality meDAL 2018/2019, проведено от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH).

 

Най-зелените компании в България

През 2018 година BILLA се нареди и сред отличените на националния конкурс „Най-зелените компании в България” на b2b Media с първо място в категория „Хранителна индустрия, сектор „услуги”, търговия и селско стопанство“.

Отличието компанията грабна след оценка на експертно жури на иновативните зелени практики и проекти, насочени към опазването на околната среда, които развиваме.

Така за пореден път BILLA затвърди целта си да ръководи бизнес по отговорен към природата начин и да организира дейността си България така, че да допринася за съхраняването на природни ресурси.

Най-зелените компании в България
 
QUDAL

QUDAL

Горди сме да споделим, че за последните 4 години спечелихме 6 златни отличия: Символ за най-високо качество в България, Международна верига за продажби на дребно, Верига за продажби на дребно, Най-високо качество в категориите “Пресни плодове и зеленчуци”, “Прясно месо” и “Лоялни програми”.

QUDAL 2016/2017
Проучването e реализирано от швейцарската организация ICERTIAS под формата на онлайн въпросник, използващ методологията CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). То се проведе през април 2016 г., а в него участваха над 1200 български интернет потребители. Повече за проучването: www.qudal.com
QUDAL 2014/2015
Проучването е проведено през март 2014 г., а в него участваха над 1200 български интернет потребители. Повече на www.qudal.com.

 

Любима марка

Сред нашите отличия се нарежда и това за Любима марка за пазаруване на българите според данни от годишната класация на потребителите „Любимите марки”. Три поредни години – 2016г., 2017г. и 2018г., грабваме отличието в категория „Търговски вериги” и потребителите ни избират за свое любимо място за пазаруване.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.

По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандa.

Повече за наградите и нашето класиране в тях вижте на: www.mylovemarks.eu

Любима марка
 
Европейски бизнес награди

Европейски бизнес награди

За нас е чест да споделим, че две поредни години BILLA България получава приза Национален шампион на „Европейските бизнес награди” в категория „Екологична и корпоративна устойчивост”. Tази награда е международно признание, че в България има компании, които следват световните тенденции по отношение на правенето на отговорен и устойчив бизнес и BILLA е една от тях.

Нашите постижения и ключови стратегии в сферата на корпоративната социална отговорност са с фокус върху опазването на околната среда и принос в полза на обществото, а доверието на нашите клиенти и партньори е изключително важно за нас. Ето защо даваме всичко от себе си за да го подхранваме и съхраняваме.

Повече на: www.businessawardseurope.com

 

Приятел на българския клиент

Щастливи сме и че можем да се похвалим с отличието Приятел на българския клиент 2017 – 2018г. според данни на независимо пазарно проучване на независимата швейцарска организация CERTIAS. В действителност BILLA България е първата търговска верига в България, спечелила престижното отличие.

Критериите, по които търговската верига е оценявана, са репутация, комуникация, отношение към потребителите и доверие. Ключов фактор за нашия успех е това, че не спира,е да се развиваме и да се усъвършенстваме, така че да се адаптираме към нагласите на клиентите и да отговорим на изискванията им по най-добрия начин.

В същото време ние държим продуктите ни да са достъпни за максимално широк кръг от потребители и затова важен елемент от политиката ни е лоялната ни програма BILLA Card.

В тези отношения BILLA България покрива всички изисквания, за да бъде в екслузивния клуб на най-престижните компании у нас, приятели на българския клиент, като можем да бъдем горди, че към 2016 година делът на оборота на лоялните клиенти от общия оборот на компанията е 75%.

Според независимо пазарно проучване на организация ICERTIAS
Отличието “Приятел на клиентите 2017/2018г.” е резултат от независимо пазарно проучване на швейцарската организация ICERTIAS, проведено през март 2017г.

Повече на customersfriend.org

Приятел на българския клиент
 
Мистър и Мисис Икономика

Мистър Икономика

BILLA България спечели в категорията „Земеделие и хранителна промишленост“ на престижния конкурс „Мистър и Мисис Икономика“ в изданието му за 2017 година. Наградата, която беше връчена от изпълнителния директор на „Агрион финанс“ Светла Боянова, получи управителя на BILLA България Бойко Сачански.

Конкурсът се провежда за трета поредна година и се организира от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) и списание „Икономика“.