- home
- BILLA Card
Защо си струва да имаш BILLA Card?
Какви предимства дава BILLA App в смартфона?
Политика за защита на лични данни
Често задавани въпроси
а. Като свалиш мобилното приложение BILLA App на смартфона си и генерираш дигитална карта (в случай, че не притежаваш физическа BILLA Card);
б. Като получиш физическа карта в най-близкия BILLA магазин;
в. Като създадеш онлайн профил тук и генерираш дигитална карта.
а. Като я регистрираш на регистрационния терминал във всеки BILLA магазин;
б. Като попълниш хартиен формуляр във всеки BILLA магазин.
*Физическа карта може да бъде регистрирана единствено на място в магазини BILLA. Препоръчваме регистрация чрез терминално устройство, тъй като е бързо и лесно. Регистрираме те в рамките на 48 часа и веднага можеш да се възползваш от пълния набор предимства. Освен това, при регистрация чрез хартиен формуляр, е възможно да бъде допусната грешка или пропуснато задължително поле, което възпрепятства регистрацията. Моля, да се има предвид, че регистрацията чрез хартиен формуляр или на регистрационния терминал в магазин, не създава автоматично дигитален профил.
a. Отстъпки на любими марки всяка седмица.
b. 25% отстъпка на продуктови категории от петък до неделя.
c. 10% отстъпка за рожден ден.
d. Персонализирани оферти.
e. Ексклузивни промоции, томболи, игри и партньорски оферти.
a. Генерираш дигитална карта, без изобщо да притежаваш физическа карта.
b. Следиш специалните предложения за всички притежатели на BILLA Card и не пропускаш възможности за изгодно пазаруване.
c. Получаваш специалните оферти на любими продукти лично за теб (персонални ваучери).
d. Получаваш специални оферти на нашите партньори (партньорски ваучери).
e. Откриваш ни бързо и лесно с помощта на локатор на магазините.
а. През мобилното приложение BILLA App > Профил > Вписване > Регистрация. Отбележи опцията "Да, но искам да създам и дигитален профил към нея";
б. На сайта billa.bg, като избереш Вписване > Регистрирай се. Отбележи опцията "Да, но искам да създам и дигитален профил към нея"„
a. Ето тук
a. Ще те уведомим със съобщение на касовата бележка за липсващи данни и ще те помолим да ги предоставиш в срок от 3 месеца.
b. Предоставяне на липсващи данни може да бъде направено чрез обаждане на телефон 0700 120 10.
c. Ако данните не бъдат предоставени в срок от 3 месеца, картата се деактивира.
a. В случай на изгубена, открадната или повредена физическа карта, можем да издадем дубликат. Преиздаването на физическата карта не засяга възможността за ползване на дигиталната карта.
b. За издаването на дубликат, молим да се обърнеш за съдействие към Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 120 10.
c. Когато участникът е регистриран в програмата, BILLA изпраща дубликат на посочен от участника адрес в срок до 21 дни от получаване на искането.
d. Когато участникът не е регистриран в програмата, препоръчваме издаване на нова карта.
a. Можеш да се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 120 10.
b. Работното време е от 8:30 до 21:30 часа всеки работен ден.