Кампанията „Купи и Дари“ на BILLA България ще бъде в подкрепа на украинските бежанци
 
Всеки клиент на веригата може се включи в инициативата с дарение на трайни пакетирани хранителни продукти
10/03/2022 - От 10 март, кампанията „Купи и Дари“ на BILLA България и Българския Червен кръст ще бъде под знака на съпричастността и подкрепата за бежанците от Украйна.
Търговската верига отправя посланието „Да помогнем заедно на украинските бежанци“ и в рамките на един месец ще насърчава събирането на трайни хранителни продукти в добре познаните колички на кампанията в касовата зона на магазините.
Всеки клиент, който желае да подкрепи инициативата, може да го направи, като закупи трайни пакетирани хранителни продукти, сред които зеленчукови и месни консерви, брашно, варива, макаронени изделия, захар и олио. BILLA организира събирането на дарените продукти в специално брандираните колички, а също така ще има ангажимент да добави допълнителни такива към вече генерираните количества.
„В тези трудни времена, екипът ни остава съпричастен с трагедията на милиони украински граждани, принудени да напуснат родните си места. Вярваме, че нашите клиенти ще подкрепят настоящата кампания, защото са доказали своята съпричастност към всички уязвими групи през годините. Тъкмо затова, няма по-подходящ момент да се обърнем към тях с думите „Да помогнем заедно“ и да ги мотивираме да дадат своя принос, в името на обезпечаването на базовите човешки потребности на бежанците от Украйна,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Веригата поема ангажимент да предава дарените хранителни продукти във всеки свой обект на регионалните организации на Българския Червен кръст. От своя страна, екипите на организацията разпределят количествата спрямо потребностите на бенефициентите по места. Настоящото издание на инициативата „Купи и Дари“ е още една стъпка, която BILLA предприема, в подкрепа на украинските граждани. В началото на месец март, веригата направи дарение под формата на хигиенни продукти от първа необходимост на обща стойност над 13 000 лв. Тя предостави 110 кашона с хуманитарна помощ с продукти от собствените си марки – Clever, BILLA и Today, за кампанията, инициирана от Украинския Червен кръст още в първите дни на военните действия.