1. home
  2. Нов магазин в Перник

BILLA България откри трети магазин в град Перник
 

 

Веригата инвестира 1 980 000 лв. в обекта и разкрива 29 нови работни места


27/10/2022 - Днес, 27 октомври, BILLA България откри трети свой магазин в град Перник, на ул. „Юрий Гагарин 2А“. Той е разположен в най-големия ритейл парк в Западна България – Ритейл парк „Перник Плаза“. Общата стойност на инвестицията възлиза на 1 980 000 лв. Тя обезпечава просторна търговска площ, технологични нововъведения и енергоспестяващи решения, с грижа за околната среда. Обектът осигурява 29 нови работни места и е част от стратегията на веригата за активна експанзия в страната. Новооткритият филиал ще зарадва посетителите с богата селекция от над 6 800 продуктa с високо качество на достъпна цена, сред които прясно българско месо с марка „Българска ферма“, родни плодове и зеленчуци от „BILLA Градини“ и широк асортимент от любими стоки на собствените марки на веригата – Clever, BILLA, BILLA Premium и BILLA Bio.  


„Днешният ден е много специален за всички нас. Въпреки предизвикателствата, пред които сме изправени, откриваме своя трети магазин в Перник и 144-ти в страната. Щастлив съм, че продължаваме да развиваме магазинната си мрежа в малките и средни населени места. Стремим се да бъдем все по-близо до нашите клиенти – както по отношение на избраните локации, така и до техните вкусове и предпочитания. Вярвам, че и занапред успешно ще отговаряме и дори ще надхвърляме очакванията, чрез изобилие от свежи и разнообразни продукти, професионално обслужване и инвестиции в дигитални нововъведения“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Разположен върху обща площ от 1300 кв. м., търговският обект е проектиран, така че да отговаря на високите стандарти за комфорт на потребителите. Магазинът разполага с 4 каси за самообслужване, в допълнение към традиционните такива. Потребителите ще имат възможност сами да сканират, опаковат и организират своите покупки, както и да проследят сметката си, при спазване на необходимата социална дистанция. Добре познатите хартиени етикети ще бъдат заменени от дигитални, върху които на електронен дисплей ще бъдат изписани име на продукта, производител, грамаж и цена. Като част от своята стратегия за устойчиво развитие, BILLA въвежда и голям набор от енергоефективни технологични решения, като хладилни витрини и LED осветление. Те имат за цел както подобряване на клиентското преживяване, така и оптимизиране на използваните ресурси.


По повод откриването на своя нов магазин в град Перник, веригата ще зарадва своите клиенти със специална брошура с разнообразни предложения на любими продукти. До 23-ти ноември всички посетители ще могат да се възползват от 20% отстъпка на всички плодове и зеленчуци, тестени изкушения от BILLA Пекарна, прясно месо и продукти от топлата витрина.