BILLA БЪЛГАРИЯ

Експанзия и инвестиции в търговски имоти

BILLA България стратегически инвестира в нови локации и имоти, с цел разширяване на мрежата от супермаркети. Чрез експанзия се анализира пазара и се подбират най-подходящите места за развитие, заедно с реализиране на инвестиции, съобразени с потребителските навици и потенциала на всяка локация.

Нашите цели

Устойчиво разширяване на търговската мрежа
Грижа за устойчивото разширяване на търговска ни мрежа. Нашата цел – осигуряване на оптимално покритие и достъпност на обектите ни във всички ключови региони.
Идентифициране и управление на нови локации
Извършване на задълбочени пазарни анализи за идентифициране на потенциални обекти. Оценяване на нови локации и управление на процеса по откриване на нови обекти.
Близост до клиентите
Максимално приближаване до потребителите – в районите, където живеят, работят и пазаруват, с цел осигуряване на висока достъпност и удобство за ежедневни покупки.

Три типа локации. Три мисии при пазаруване.

В отговор на различните потребителски нужди, развиваме три типа търговски обекти.

Магазини в жилищни райони

Обекти, интегрирани в жилищни сгради или самостоятелно разположени, с ограничен паркинг и достъп основно от пешеходци. Най-честно разположени в централни градски части и пешеходни зони, осигурявайки удобно пазаруване в близост до дома.

Магазини с автомобилен достъп

Самостоятелни обекти с достатъчно паркоместа, разположени по главни пътни артерии. Подходящи за клиенти, пазаруващи с автомобил, често част от търговски паркове и комбинирани търговски зони.


Магазини в модерни търговски зони

Обекти разположени в утвърдени молове с висока клиентска активност. Тези локации са част от динамична търговска среда с интензивен трафик, представляващи възможност за привличане на нови потребители.

Технически изисквания към обектите:

За да бъде един имот подходящ за BILLA, той трябва да отговаря на следните критерии: