Кампания за намаляване на хранителните отпадъци на Столична община, фондация Credo Bonum и BILLA България

 

С грижа за здравето на най-малките и техните семейства, каузата за здравословно хранене и стимулиране на разумното пазаруване, Столична община, фондация Credo Bonum и BILLA България, дадоха старт на кампания за намаляване на хранителните отпадъци.


Инициативата стартира през месец април с конкурс за рисунка за най-малките, които трябваше да създадат супер герой, който да се превърне в символ и лице на кампанията. Като такъв беше избран супер морковът Мори - основният образ, който активно ще стимулира разумното пазаруване и намаляването на хранителните отпадъци сред потребителите.


Мори ще популяризира целите и мисията на кампанията чрез запознаването на потребителите с проблемите на храненето, съхраняването на храните и правилното изхвърляне на хранителните отпадъци.


Повече за Мори, неговата кауза и послания, можеш да намериш на:


https://facebook.com/BillaBulgaria/

https://www.instagram.com/billabulgaria/

https://twitter.com/Billa_BG

https://www.linkedin.com/company/billa-bulgaria-ltd-/