Кампания за намаляване на хранителните отпадъци на Столична община, фондация Credo Bonum и BILLA България
С грижа за здравето на най-малките и техните семейства, каузата за здравословно хранене и стимулиране на разумното пазаруване, Столична община, фондация Credo Bonum и BILLA България, дадоха старт на кампания за намаляване на хранителните отпадъци.
Инициативата стартира през месец април с конкурс за рисунка за най-малките, които трябваше да създадат супер герой, който да се превърне в символ и лице на кампанията. Като такъв беше избран супер морковът Мори - основният образ, който активно ще стимулира разумното пазаруване и намаляването на хранителните отпадъци сред потребителите.
Мори ще популяризира целите и мисията на кампанията чрез запознаването на потребителите с проблемите на храненето, съхраняването на храните и правилното изхвърляне на хранителните отпадъци.
Повече за Мори, неговата кауза и послания, можеш да намериш на:
https://facebook.com/BillaBulgaria/