Главно съдържание

Вълшебният свят на Хари Потър оживява в BILLA

Като част от програмата за лоялност BILLA Card, търговската веригата представя колекция артикули, вдъхновени от Хари Потър, на специални цени

20/08/2021 - На 19 август, броени седмици преди новата учебна година, BILLA стартира вълшебна кампания за фенове от всяка възраст на Магьосническия свят на Дж. К. Роулинг.

Търговската верига ще предложи на своите клиенти продукти, вдъхновени от поредицата за Хари Потър. Магията оживява в пъстри и вълнуващи артикули, сред които удобна раница и чанта със светещ в тъмното надпис, чаши, които променят цвета си според температурата на напитката, термос, тефтер и чадър, с които феновете ще се разпознават лесно, когато се завърнат в училище.

За всяка покупка на стойност 10 лв., реализирана с дигиталната или физическата BILLA Card в магазинната мрежа на веригата, потребителите получават по 1 дигитална промоточка. За пръв път в такъв тип кампании хартиените точки биват заменени от дигитални такива като тяхното натрупване може да бъде лесно проследено на касовия бон за покупка, както и през личния потребителски профил в BILLA App и на www.billa.bg. Всеки пет събрани промоточки осигуряват до 75% отстъпка от продажната цена на артикулите, включени в лоялната кампания на Хари Потър до 20.10.2021 г. включително или до изчерпване на наличните количества. Периодът на натрупване на точки ще продължи до 13 октомври 2021 г.

Като социално отговорна компания, BILLA България непрестанно се стреми да дава своя принос и грижа за по-чиста околна среда, като същевременно допринася за опазването на планетата. Ето защо бележникът, включен в тематичната колекция е произведен от рециклирана хартия с FSC сертификат, чадърът и чантите – от рециклиран полиестер, а термосът – от 100% неръждаема стомана, която намалява консумацията на пластмасови бутилки.

„За нас е истинско удоволствие да бъдем вдъхновители на тази кампания. Основната ни цел е с помощта на любимите магически герои да събудим нетърпението на децата за предстоящата учебна година, а от друга страна да покажем на лоялните си клиентите, че програмата BILLA Card е важен елемент за по-добро клиентско преживяване, обезпечено от разнообразни артикули на добри цени,“ сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.