Главно съдържание

BILLA ще инвестира над 1,5 млн. лева в модернизиране на търговски обект във Велико Търново

Дигитални решения, модерна обстановка и повишена енергийна ефективност са част от подобренията в рамките на мащабна програма за обновяване на магазините на търговската верига

18/08/2021 - Магазинът на BILLA България, разположен на ул. "Георги Измирлиев" №13А във Велико Търново, ще затвори за лятна реконструкция на 23 август.

Това е първият обект в старата столица, който се обновява с цел да посрещне високите потребителски очаквания за комфортна атмосфера с богат асортимент и модерни решения за пазаруване. Общият размер на инвестицията е 1 540 000 лв.

Три броя каси на самообслужване и електронни етикети са част от стъпките по дигитализация на търговските обекти на BILLA, които гарантират на клиентите удобство в достъпа до информация, самостоятелно и бързо придвижване на продуктите в потребителската кошница през касовата зона, дистанция и безопасност.

Посоката на подобрения е свързана още с опазване на природните ресурси и засяга оборудването в магазина. Модерни хладилни витрини и системи за LED осветление ще гарантират повишаването на енергийната ефективност и благоприятното въздействие върху околната среда. Същевременно предоставят перфектно съхранение и излагане на богатия асортимент от артикули, с което позволяват на клиента да избере любимите си продукти – с преобладаващо български произход, качеството на собствените BILLA марки или свежестта на плодовете и зеленчуците с марка BILLA Градини, проверени за над 700 вида пестициди и отгледани в най-плодородните наши региони.

„Нашият стремеж е да се развиваме и да предлагаме широк диапазон от висококачествени продукти, като се грижим зa удовлетворението на нашите клиенти и oптимизиpaнeто нa eнepгийнитe pecypcи. От друга страна обновяването на филиала във Велико Търново е свързано и с повишаване на мотивацията на всеки един от нашите служители, и създаването на по-добра работна среда,“ сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България. Търговската верига планира да открие модернизирания обект на 30 септември и да изненада клиентите със специална промоционална брошура.