Главно съдържание

BILLA продължава успешната кампания „Купи и дари“ в партньорство с Българския Червен кръст

25 тона хранителни продукти на стойност над 50 хил. лв. са дарени само през 2020 година

14/05/2021 - За шеста поредна година BILLA България реализира съвместна благотворителна кампания с Българския Червен кръст, под надслов „Купи и дари“.

Чрез инициативата, търговската верига и хуманитарната организация оказват подкрепа на представители на уязвими групи, като социално слаби български граждани, лица, търсещи закрила, институции за възрастни хора и деца.

Кампанията се реализира в магазините на BILLA в цялата страна. Всеки може да подкрепи каузата, като закупи трайни пакетирани хранителни продукти от магазините на BILLA и ги постави в специално брандираните колички в следкасовата зона в обектите на веригата. Българският Червен кръст, чрез своите областни структури, организира транспортирането и предоставянето на хранителните продукти на бенефициентите. Към събраните продукти от магазините на месечна база, BILLA дарява и допълнително количество стоки от първа необходимост.

„Щастливи сме, че BILLA България е част от семейството на Българския Червен кръст, където всички помагаме заедно. Като лоялен партньор компанията винаги се е отличавала със своя професионализъм и готовност за подкрепа на най-уязвимите групи хора в страната. Дълбоко сме признателни на клиентите и на екипа BILLA България за усилията, които полагат и за успешното ни сътрудничество през годините”, споделя акад. Христо Григоров, председател на БЧК.

25 тона продукти на стойност близо 50 хил. лв. са обезпечени от кампанията „Купи и дари“ само в рамките на 2020 г. Дарение е било в помощ на близо 5000 души в страната, половината от които социално слаби граждани, а другата половина – лица, настанени в социални институции.

„Основен приоритет за BILLA България е оказването на подкрепа на хора в нужда. От началото на съвместното сътрудничество на BILLA и Българския Червен кръст са дарени над 102 тона храни и хранителни продукти, с които са подпомогнати над 40 000 нуждаещи се граждани и социални институции. Красноречивите резултати, възможни благодарение на активната подкрепа на нашите клиенти, ни мотивират да продължаваме да реализираме това успешно сътрудничество всяка следваща година,“ коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.