Main Content

BILLA е любимата търговска верига на българите за четвърта поредна година

BILLA е любимата търговска верига на българите за четвърта поредна година

12/07/19
Компанията е финалист в 5 от категориите на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2019 г.

За четвърта поредна година BILLA е избрана от българите за тяхната любима търговска верига в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. Над 40 000 души са взели участие в гласуването за предпочитаните от тях брандове, според официални данни от организаторите. Класацията премина в три етапа, като до последния кръг достигнаха марките, събрали най-голям брой потребителски гласове. BILLA бе финалист в общо 5 от категориите.

Отличието от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е поредното признание за търговската верига. Компанията зае и почетното второ място в 4 категории – „Млечни продукти“ с кисело мляко BILLA, „Уеб медии и сайтове“ с BILLA Кулинариум – www.kulinarium.bg, „Собствени марки“ с BILLA Brand и „Собствени марки – храни и напитки“ със свежите български плодове и зеленчуци с марка BILLA Градини.

„Щастливи сме, че за четвърта година българите ни гласуват такова доверие и ни избират за своята любима търговска верига. За нас това е поредното доказателство, че хората ценят усилията ни и избират нашите продукти, защото те са гарант за високо качество и достъпна цена. Тази награда е от изключително значение за нас, защото победителите в класацията се определят от най-критичното, и в същото време най-обективното, жури – потребителите. Фактът, че получаваме това отличие от тях за поредна година, ни амбицира да продължим да се развиваме и да се стараем всекидневно да оправдаваме високите им изисквания“, коментира Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

Друго важно постижение на търговската верига от последните дни е 20-ата позиция, която BILLA зае в ежегодната класация на в. „Капитал“ „Най-големите компании в България“. Също така компанията се изкачи на 10-та позиция в топ 100 в категорията „Най-големите работодатели“ в страната.