Главно съдържание

BILLA България отваря първи свой магазин в Панагюрище

Веригата инвестира над 1 900 000 лв. в обекта и създава 21 нови работни места

10/12/2021 - На 11 декември BILLA България официално ще отвори своя първи магазин в град Панагюрище.

Обектът е разположен на ул. „Георги Бенковски“ №67, на ключова локация в новия и единствен ритейл парк в полите на Средна гора – Pana Green Park. Общият размер на инвестицията надхвърля 1 900 000 лв. С нея компанията обезпечаваща изграждането на търговския обект, широк спектър съвременно оборудване и дигитални нововъведения. Изграждането му е част от ключовата стратегия за експанзия в малките и средни населени места с цел усилено развитие на потенциала на българските общности.

„Щастлив съм, че в тези предизвикателни времена на пандемия продължаваме дейностите по експанзия, особено в градове като Панагюрище, който е пример за прогресивен град със силна местна общност. Откриването на над 20 работни места в града, наред с желанието да бъдем надежден работател и предпочитано място за пазаруване, ще мотивират ежедневните усилия на екипа,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Новият филиал ще зарадва своите посетителите с богата продуктова селекция от над 8000 висококачествени предложения на достъпна цена, сред които прясно българско месо с марка „Българска ферма“, свежи български плодове и зеленчуци от BILLA Градини, и широк асортимент от любими стоки на собствените марки на веригата – Clever, BILLA, BILLA Premium и BILLA Bio. Портфолиото на магазина е обогатено и със специален кът за жива бира, който ще зарадва ценителите на пивото с отличен вкус.

Това е 138-ият обект в страната, проектиран специално, за да отговори на високите очаквания за комфорт за потребителите и служителите. Той се отличава с просторна търговска площ за максимално yдoбcтвo пpи пaзapyвaнe. С оглед виcoĸa eнepгийнa eфeĸтивнocт, BILLA утвърждава нaй-нoвитe eĸoлoгични cтaндapти чрез енергоспестяващи решения и иновации, сред които модерни хладилни витрини и LED осветление. Те имат за цел подобряване на клиентското преживяване, като същевременно го направят по-природосъобразно и удобно.

Магазинът разполага и с 4 каси за самообслужване, в съчетание със съществуващите традиционни такива и електронни етикети под продуктите. Потребителите ще имат възможност сами да сканират и организират своите покупки и да проследят сметката си, при спазване на необходимата дистанция. Те ще проследяват лесно и име, грамаж, произход, производител и цена върху дигитализиран диспей.

Специална брошура с разнообразни предложения и любими продукти ще зарадва клиентите на търговската верига по повод откриването на новия обект в Панагюрище, наред с коледни каталози, които ще направят предстоящите празници още по-пъстри на възможности за подаръци и меню за семейната трапеза.