Главно съдържание
Технически средства за незрящи хора в тежко финансово състояние
Като част от съвместен проект на BILLA България и Съюза на слепите в България, BILLA България дари 5000 лв. за закупуване на помощни технически средства за незрящи хора в тежко финансово положение. Проектът успява да подпомогне над 150 незрящи в България, на които да бъдат закупени и предоставени говорещи апарати за измерване на кръвно налягане, говорещи брайлови ръчни часовници, както и сгъваеми бели бастуни за ориентиране и мобилност.
Асистирано пазаруване
В сътрудничество със Съюза на слепите в България въведохме корпоративна политика за асистирано пазаруване, която се прилага за клиенти с увредено зрение във всеки магазин BILLA в страната.
Методиката е разработена в сътрудничество със Съюза на слепите, като през 2015 г. бяха обучени над 3 000 наши служители в това да помагат на незрящи клиенти при пазаруването им в BILLA.
Към днешна дата персоналът на веригата бива специално обучаван и запознат с основните правила за оказване на съдействие и обслужване на незрящи клиенти.
Онлайн брошура за незрящи
BILLA България въведе през юни 2017 година иновативната технология, за да направи онлайн брошурите си достъпни за незрящи и хора с увредено зрение. Това се случва за първи път в България, като съдържанието на всички седмични и месечни брошури и каталози, поместени на сайта www.billa.bg, се възпроизвежда и като звук. По този начин хората с увредено зрение биват улеснени в търсенето на информация за предлаганите промоционални оферти.
Проектът е разработен съвместно със Съюза на слепите, с който BILLA България си партнира успешно за трета поредна година. За адаптирането на онлайн брошурите на търговската верига към нуждите на незрящите се използва специален софтуер, който преобразува текста в звук. Услугата е достъпна и при ползването на сайта през мобилни устройства.
Съвместно със Съюза на слепите в България, BILLA реализира успешно и инициативата „Подай ръка“. 6100 лв. бяха събрани в рамките на един месец (от 20 февруари до 20 март 2017 г.) чрез отделяне на 1 стотинка от продажбата на всеки продукт с марка BILLA. Средствата бяха дарени за закупуване на помощни средства за социално слаби членове на Съюза на слепите.