BILLA като работодател

„Оформяме живота отвъд всички очаквания“ – това е нашата мисия като компания.

Стремим се да удовлетворяваме очакванията на нашите клиенти и работим непрекъснато в тази посока. Затова и се фокусираме върху хората и определяме дейността си като социално отговорна – с грижа за бъдещите поколения и стремеж към непрекъснато развитие.

В BILLA приветстваме мотивираните и динамични хора! Когато въвеждаме нови служители в работния процес, следваме вътрешни стандарти, за да бъдем можещ и знаещ екип. Разполагаме с учебни центрове, където провеждаме обучения, семинари и други събития за поддържане и повишаване на професионалната компетентност. При нас са добре дошли целеустремени, работливи и амбициозни хора, които влагат максимума от себе си в своята работа и чийто ценности се припокриват с нашите.

Ако си като нас, значи си един от нас и екипът на BILLA те очаква!

 

МАГАЗИНИ

Служителите в нашите магазини са най-директната ни точка на контакт с клиента. Затова търсим кадри, които са любезни, приветливи и осигуряват високо ниво на обслужване, за да бъдат клиентите ни максимално удовлетворени.

Позиции във филиал:

  • Координатор система инвентаризация – управлява и контролира инвентаризационните процеси във филиала
  • Аранжор-касиер – обслужва приветливо клиенти на каса и се грижи за подреждането на стоката в магазина
  • Служител отдел „Сървис“ (месо и деликатеси) – обслужва бързо и внимателно клиентите на деликатесни витрини
  • Приемчик – грижи се за ефективния прием на стока
  • Транжор – отговаря за транжирането и аранжирането на месо в унисон с определени стандарти в обработката на месни продукти
  • Пекар – приготвя, замесва и изпича хляб и хлебни изделия за BILLA пекарна.
  • Ръководител отдел – грижи се за стоковия поток и организирането на служителите в своя отдел
  • Управител – отговаря за екипа, за всички работни процеси и за ефективната работа в магазина

 

ЛОГИСТИКА

Нашата логистична база в с. Столник е началото на цялото пътешествие на нашите продукти до пристигането им на рафтовете в магазините. Ако логистиката е вашата страст и се интересувате от работа като приемчик, администратор или експедитор, то това е подходящото място за Вас.

Позиции в логистичен център:

  • Администратор – работи с информационната система в склада, като поддържа база данни за стоковия и информационния поток
  • Координатор „Материално снабдяване и поддръжка в Централен склад“ – снабдява с необходимите материали за работа в склада и отговаря за поддръжката на оборудването
  • Диспонент – планира и осъществява процеса на поръчките в склада
  • Ръководител „Експедиция“ – осъществява и контролира процеса на експедиция на стоките от склада
  • Складов работник – отговаря за разпределението и обозначаването на стоките, които тръгват от склада
  • Шофьор товарни автомобили – грижи се за доставката на стоката до магазините
  • Приемчик – осъществява ефективен прием на стока в склада, като контролира нейното качество и количество

 

ЦЕНТРАЛА

Всяка голяма верига има своите важни звена, без които не би могла да бъде това, което е. Такова звено за нас е нашият централен офис, на който в голяма степен дължим успеха в магазините ни и богатия асортимент, който предлагаме на своите клиенти.

В Централен офис работят повече от 200 души в следните отдели:

  • Управление на категориите
  • Продажби
  • Технически отдел
  • Експанзия
  • Човешки ресурси
  • IT
  • Счетоводство
  • Контролинг
  • Организация на търговската дейност
  • Маркетинг
  • Контрол на качеството

ЦЕНТРАЛА
 

Виж още

Мисия и ръководни принципи

Свободни позиции

Инициативи