Главно съдържание
BILLA като работодател
„Оформяме живота отвъд всички очаквания“ – това е нашата мисия като компания.
Стремим се да удовлетворяваме очакванията на нашите клиенти и работим непрекъснато в тази посока. Затова и се фокусираме върху хората и определяме дейността си като социално отговорна – с грижа за бъдещите поколения и стремеж към непрекъснато развитие.
В BILLA приветстваме мотивираните и динамични хора! Когато въвеждаме нови служители в работния процес, следваме вътрешни стандарти, за да бъдем можещ и знаещ екип. Разполагаме с учебни центрове, където провеждаме обучения, семинари и други събития за поддържане и повишаване на професионалната компетентност. При нас са добре дошли целеустремени, работливи и амбициозни хора, които влагат максимума от себе си в своята работа и чийто ценности се припокриват с нашите.
Ако си като нас, значи си един от нас и екипът на BILLA те очаква!
МАГАЗИНИ
Служителите в нашите магазини са най-директната ни точка на контакт с клиента. Затова търсим кадри, които са любезни, приветливи и осигуряват високо ниво на обслужване, за да бъдат клиентите ни максимално удовлетворени.
Позиции във филиал:
- Координатор система инвентаризация – управлява и контролира инвентаризационните процеси във филиала
- Аранжор-касиер – обслужва приветливо клиенти на каса и се грижи за подреждането на стоката в магазина
- Служител отдел „Сървис“ (месо и деликатеси) – обслужва бързо и внимателно клиентите на деликатесни витрини
- Приемчик – грижи се за ефективния прием на стока
- Транжор – отговаря за транжирането и аранжирането на месо в унисон с определени стандарти в обработката на месни продукти
- Пекар – приготвя, замесва и изпича хляб и хлебни изделия за BILLA пекарна.
- Ръководител отдел – грижи се за стоковия поток и организирането на служителите в своя отдел
- Управител – отговаря за екипа, за всички работни процеси и за ефективната работа в магазина
ЛОГИСТИКА
Нашата логистична база в с. Столник е началото на цялото пътешествие на нашите продукти до пристигането им на рафтовете в магазините. Ако логистиката е вашата страст и се интересувате от работа като приемчик, администратор или експедитор, то това е подходящото място за Вас.
Позиции в логистичен център:
- Администратор – работи с информационната система в склада, като поддържа база данни за стоковия и информационния поток
- Координатор „Материално снабдяване и поддръжка в Централен склад“ – снабдява с необходимите материали за работа в склада и отговаря за поддръжката на оборудването
- Диспонент – планира и осъществява процеса на поръчките в склада
- Ръководител „Експедиция“ – осъществява и контролира процеса на експедиция на стоките от склада
- Складов работник – отговаря за разпределението и обозначаването на стоките, които тръгват от склада
- Шофьор товарни автомобили – грижи се за доставката на стоката до магазините
- Приемчик – осъществява ефективен прием на стока в склада, като контролира нейното качество и количество
ЦЕНТРАЛА
Всяка голяма верига има своите важни звена, без които не би могла да бъде това, което е. Такова звено за нас е нашият централен офис, на който в голяма степен дължим успеха в магазините ни и богатия асортимент, който предлагаме на своите клиенти.
В Централен офис работят повече от 200 души в следните отдели:
- Управление на категориите
- Продажби
- Технически отдел
- Експанзия
- Човешки ресурси
- IT
- Счетоводство
- Контролинг
- Организация на търговската дейност
- Маркетинг
- Контрол на качеството