Main Content

ПРОДУКТИ ОТ ЛОЯЛНА ПРОГРАМА „PHILIPS” – РЕКЛАМАЦИИ

1. РЕКЛАМАЦИИ
1.1. Клиентите, закупили електроуред с марка PHILIPS от магазини BILLA, могат да предявят рекламация пред оторизиран сервизен център на PHILIPS в България или във всеки магазин BILLA. Повече информация за сервизните центрове на PHILIPS  може да получите от Центъра за обслужване на клиенти на PHILIPS, както и на www.philips.bg/c-w/support-home/servizen-lokator.html#location=София%2C+България.

Центъра за обслужване на клиенти на PHILIPS:
работно време: от понеделник до петък 09:00 ч. – 17:00 ч.
телефон: +359 2 4916274*
*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план

1.2. Рекламация може да бъде предявена до крайния срок на гаранцията на съответния уред. При предявяване на рекламация следва да бъде представена касова бележка за извършена покупка и гаранционна карта. Рекламацията може да бъде удовлетворена чрез директна замяна на дефектния уред или чрез безплатен ремонт.

1.3. На директна замяна подлежат уредите:
1. Мултифункционален тример за лице, коса и тяло „11 в 1“, серия 5000 (MG5730/15)
2. Фотоепилатор за обезкосмяване Philips Lumea Advanced (SC1995/00)
3. Сешоар Philips Termo Protect ionic (HP8238/00)
4. Парна ютия Philips Perfect care (GC3920/20)

1.4. На ремонт подлежат уредите:
1. Електрическа звукова четка за зъби Philips Sonicare For Kids (HX6322/04)
2. Комлект 2 бр. електрически звукови четки за зъби Philips Sonicare Healthy White (HX6732/37)
3. Блендер Philips VIVA collection (HR3554/00)
4. Пречиствател на въздух Philips Серия 1000 (AC1215)
5. Автоматична кафемашина Philips Серия 2000 (HD8651/19)