BILLA ще отпразнува 100-те си магазина в България с голяма национална кампания

Седмична томбола с награди очаква клиентите на търговската верига

06/04/16 - BILLA България ще отбележи официално достигането на 100 търговски обекта в страната с национална промоционална кампания „100 BILLA магазина“, която стартира на 7 април 2016 г. Всяка седмица в периода на кампанията в 100-те супермаркета от веригата ще се провежда томбола с големи награди – хладилник Liebherr, пълен с продукти от собствената марка BILLA, и ваучери за пазаруване на стойност 100 лв., 200 лв. и 500 лв.

 

Вече 16 години BILLA България се старае да бъде максимално близо до хората. Ето защо всеки от магазините й е със специално подбрана локация, която да улеснява достъпа на клиентите до качествени стоки на достъпни цени. Следвайки целта си да предложи удобство на всички свои клиенти, BILLA бе и първата верига в България, която въведе политика за асистирано пазаруване на хора с увредено зрение.

От влизането си на българския пазар до днес веригата е инвестирала повече от 540 млн.лв., осигурявайки работа и конкурентно възнаграждение на 4358 служители. BILLA инвестира в обучението на български земеделци и успешно развива проекта си „Градините на BILLA“, който е насочен към подкрепянето на българската икономика и местното производство. Към момента в над 200 български градини, специално за BILLA, се отглеждат качествени плодове и зеленчуци.

 

Търговската верига осигури и професионално обучение на над 270 свои пекари, които са сертифицирани от Министерството на образованието и науката и Съюза по хранителна промишленост. Така BILLA гарантира високото качество и отличния вкус на собственото си производство на хляб и хлебни изделия, които всеки може да си позволи.

 

„Достигането на 100 магазина в България доказва само едно ­– българските потребители обичат и търсят BILLA, затова винаги се стараем да сме близо до тях. Клиентите ни знаят, че във всеки супермаркет от веригата ще открият пресни и вкусни български плодове и зеленчуци, прясно изпечен хляб, топли и вкусни готвени ястия и изобилие от продукти с марково качество, но на достъпна цена. Като един малък жест към нашите клиенти сме подготвили специална томбола, за да отбележим 100-те ни магазина в България“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

В рамките на кампанията „100 BILLA магазина“ всеки един от търговските обекти от веригата ще предлага и 100 специални продукта на промоционална цена, обозначени със знак „Супер цена“.

 

С успешното развитие на своята мрежа от над 100 магазина, BILLA България ще насочи усилията и инвестициите си и към проекти, които ще спомогнат за съхранението на значими български природни, културни и исторически обекти. Ето защо веригата ще стартира дългосрочна национална кампания съвместно с Министерство на културата, Министерство на туризма и Министерство на земеделието и храните в подкрепа на 100-те Национални туристически обекта, като всяка година ще подкрепя различен обект, който има нужда от неотложна поддръжка и защита. Като част от инициативата, BILLA организира грандиозен благотворителен концерт, който ще се проведе на 31 май в зала Арена Армеец в София.
Обратно