BILLA с приз за най-значима социално-отговорна кампания в България за 2016

Компанията получи отличие и за проекта си 100 магазина BILLA“ с номинация в категорията Бизнес проект на годината

15/07/16 - BILLA България спечели златен приз в категория „Социално-отговорна кампания на годината“ в тазгодишното издание на наградите на b2b Media. Високата социална ангажираност на компанията към околната среда, българските производители на плодове и зеленчуци, служителите си и подкрепата на хора в неравностойно положение бе причината експертното жури да определи социално-отговорната кампания на BILLA като най-значима за България за 2016 г. Всички дейности по кампанията са описани в първия по рода си доклад по корпоративна отговорност на BILLA, представен на широката публика в началото на 2016 г. Компанията бе отличена и с номинация в категория „Бизнес проект на годината“ с проекта „100 магазина BILLA“.

 

„Да приема тези отличия от името на BILLA България за мен е не само голяма привилегия, но и отговорност. Този успех е признание за всички мои колеги в компанията, за общите ни усилия да бъдем по-отговорни към всичко онова, което ще оставим на идните поколения“, коментира управителят на BILLA България Бойко Сачански.

 

Доклад по корпоративна отговорност на BILLA България

Първият по рода си доклад по корпоративна отговорност за българския ритейл сектор бе представен на широката публика от BILLA България през февруари 2016 г. Това е и първият доклад по корпоративна отговорност на REWE Group сред държавите от Централна и Източна Европа. Докладът синтезира данни от периода 1 януари 2010 г. – 31 декември 2014 г. и показва разрастващия се процес на устойчивост, който се развива в нова стратегия с редица дългосрочни устойчиви активности на компанията.

 

100 магазина BILLA

През 2016 г. веригата откри 100-ния си магазин в страната и отбеляза бизнес постиженията си, стартирайки дългосрочната национална кампания „Ние обичаме България“ в подкрепа на 100-те национални туристически обекта, съвместно с Министерство на културата, Министерство на туризма и Министерство на земеделието и храните. Кулминацията на тазгодишното издание на проекта бе грандиозният благотворителен концерт „Звезди пеят за България“ в зала „Арена Армеец“ на 31 май. Над 52 000 лв. бяха събрани от концерта в подкрепа на реставрацията на Паметника на връх Шипка.

 

В края на август към дарението ще бъде прибавена и сумата, събрана от останалите инициативи от кампанията на BILLA „Ние обичаме България“ – продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата.

Обратно