BILLA запознава потребителите с предимствата на българското месо

Над 90% от прясното месо във веригата е с гарантиран български произход

 

22/11/16 - BILLA България започва кампания за прясно месо, с която цели да запознае обществеността с предимствата на качественото българско месо. С инициативата търговската верига изразява безрезервната си подкрепа към родното производство и производители. Официалният старт на кампанията бе даден от Управителя на BILLA България Бойко Сачански. На организирана от компанията пресконференция, медии и гости научиха повече за българското месо, предлагано в магазините на веригата, както и с процесите, през които преминава то в транжорните. Беше подготвена и специална дегустация на специалитети, приготвени от сурово месо, които всички имаха възможност да опитат, за да се убедят в неговите качества и вкус.

 

„Горди сме с българските производители, които с много труд и всеотдайност произвеждат качествени продукти. Затова BILLA България е последователна в стремежа си да осигури повече възможности за родното производство. Щастливи сме, че резултатите са налице и повече от 90% от прясното месо в магазините ни е с български произход и контролирано качество от BILLA експерти“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

Голяма част от магазините от веригата разполагат със собствени транжорни, където месото се обработва и съхранява съгласно строги изисквания. Прясното месо на BILLA подлежи на стриктен контрол, осъществяван от експерти, които са преминали през професионално обучение от Съюза по хранителна промишленост и имат издадени удостоверения от Министерство на образованието и науката. Това са общо 238 специалисти. Те следят за качеството на месото в магазините в цялата страна. Веригата предлага на своите клиенти и богат асортимент от месни продукти, който се обновява всеки месец с нов специалитет. Асортиментът се състои както от стандартни артикули, така и от разнообразни специалитети с гарантиран произход и качество.

 

В началото на октомври веригата отново заяви подкрепата си към родното производство, като организира изложение на традиционни сурово-сушени месни деликатеси. В края на септември и началото на октомври пък се проведе кампанията „BILLA Млечен свят“, която запозна потребителите с качествените български млечни продукти по БДС.

Обратно