BILLA е любимата верига за пазаруване на българите

Това сочат резултатите от годишната класация ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г.

06/07/16 - BILLA България е любимата търговска верига за пазаруване на българите. Това показаха резултатите от единствената потребителска класация у нас – ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г. По данни на организаторите близо 30 000 души са взели участие в класацията, номинирайки предпочитаните от тях брандове. BILLA е посочена от потребителите като най-предпочитаната търговска верига в България.

 

„За разлика от други класации ЛЮБИМИТЕ МАРКИ не разчита на жури при номинациите – те са основани единствено на потребителските предпочитания. Ето защо за целия екип на BILLA България това е едно от най-значимите признания, които можем да получим от нашите клиенти“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

Това е поредното признание за бранда от страна на българските потребители, след като наскоро те отсъдиха три златни отличия за най-високо качество на BILLA в България в независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS. Трите медала QUDAL – QUality meDAL, бяха отредени от потребителите в категориите: „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и програмите за лоялност на веригата.

 

ЛЮБИМИТЕ МАРКИ е единствена по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.

Обратно