BILLA България с пореден приз за корпоративна социална отговорност

Компанията получи специална награда от Германско-българската търговско-индустриална камара 

27/01/17 - BILLA България е победител в категория „Корпоративна социална отговорност“ на Наградите на германската икономика за 2016 г. Престижният приз бе връчен на стилна церемония в сградата на Софийската опера и балет. В рамките на конкурса Германско-българската търговско-индустриална камара отличи фирми, допринесли през последните 12 месеца за развитието на икономическите отношения между България и Германия.

 

„Наградата на германската икономика е важно признание за нас. В BILLA България ежедневно работим по устойчиви във времето проекти, с които допринасяме за развитието на обществото. Убедени сме, че това е мисията на всяка отговорна компания. Ще продължаваме да отстояваме тези принципи и занапред и да влагаме същата енергия, за да правим положителни промени“, коментира Управителят на BILLA България Бойко Сачански.

 

Търговската верига е последователна в политиката си на социално отговорна компания и участва активно в разрешаването на наболели проблеми в обществото, като до момента е реализирала редица успешни инициативи.

 

Националната кампания „Ние обичаме България“ е сред най-мащабните проекти на BILLA. Целта на инициативата е подсигуряването на финансова подкрепа за поддръжката на едни от най-значимите природни забележителности и паметници на културата, част от Стоте национални туристически обекта на България. През 2016 година в рамките на кампанията бе организиран грандиозен благотворителен концерт „Звезди пеят за България“, който събра над 9000 души в Арена Армеец. Всички те се обединиха около каузата за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка. В резултат на цялата инициатива за ремонта на монумента бяха дарени над 66 000 лв.

Друг приоритет на BILLA е подпомагането на уязвими социални групи. Компанията стартира съвместна инициатива с Българския червен кръст „Купи и дари на нуждаещ се“. Във всички 110 магазина от веригата са разположени брандирани колички, в които клиентите могат да оставят трайни хранителни продукти, за да помогнат на хора в неравностойно положение.

 

Значим проект, който BILLA България се стреми да развива дългосрочно, е кампанията „За повече деца в България“, осъществявана съвместно с фондация „Искам бебе“. Целта на инициативата е подпомагането на двойки с репопродуктивни проблеми да сбъднат мечтата си за собствено дете. В магазините от веригата в цялата страна се предлагат благотворителни картички, като средствата от продажбата им се даряват за каузата. До момента по проекта са подпомогнати 6 двойки.

Обратно