BILLA България със специална награда за политиката си в подкрепа на българското

Веригата бе отличена в конкурса „Мистър и Мисис Икономика 2016“

 

 

02/12/16 - BILLA България получи специалната награда „Партньор на българските производители“ от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и списание „Икономика“. Престижният приз бе връчен на Управителя на BILLA България Бойко Сачански на стилна церемония в столичния хотел „Маринела” в рамките на конкурса „Мистър и Мисис Икономика“. Конкурсът е сред най-значимите икономически събития в България, който се провежда от над 20 години. Наградите се връчват на мениджъри и предприемачи, допринесли в най-голяма степен за развитието на българската икономика.

 

„Това отличие е резултат от последователната ни политика в подкрепа на родното производство. Стремим се да помагаме на българските производители да развиват своя бизнес и да реализират продукцията си на пазара. Партньорството ни с тях е изключително ползотворно и вярваме, че носи позитиви както за самите производители, така и за потребителите, осигурявайки им достъп до качествени продукти с местен произход. Ще продължаваме да полагаме усилия, за да осигурим повече възможности за родното производство“, коментира Управителят на BILLA България Бойко Сачански.

 

През последните години търговската верига инициира редица успешни инициативи в подкрепа на българското производство, с които представи на потребителите предимствата на техните продукти.

 

Една от най-мащабните кампании е „Градините на BILLA“, в рамките на която веригата осъществява успешно партньорство с над 30 внимателно селектирани родни производители. Благодарение на тази кампания клиентите на BILLA могат да избират между богато разнообразие от вкусни и качествени плодове и зеленчуци, грижливо отгледани в 150 градини в най-плодородните кътчета на България. BILLA експерти отговарят за стриктния контрол за качеството на продукцията от момента на засаждането до опаковането, транспорта и излагането в магазините.

 

“Прясно българско месо” е друга кампания на веригата в подкрепа на родните производители. Тя се фокусира върху прясното месо и цели да запознае потребителите с предимствата на българските месни продукти. Над 90% от артикулите в категорията прясно месо в BILLA са с гарантиран български произход. Високото им качество се контролира от експерти, сертифицирани от Министерство на образованието и науката и преминали през професионално обучение от Съюза по хранителна промишленост.

 

В подкрепа на родното производство BILLA организира и изложение „BILLA Месни традиции”. В 3 български града експерти разясняват на потребителите предимствата на родните сурово-сушени месни деликатеси с традиционно специфичен характер. В края на септември и началото на октомври пък се проведе образователната кампанията „BILLA Млечен свят“, която запозна клиентите с ползите от консумацията на качествени български млечни продукти по БДС.

Обратно