BILLA България стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС

Пътуващото изложение BILLA Млечен свят  ще представи предимствата на млечните продукти по БДС в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните.

 

29/09/16 - Кампанията цели да информира българските потребители относно преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт. Официален старт на кампанията дадоха днес и представителите на  партньорските организации: Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика

 

Кампанията „BILLA Млечен свят“ ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

 

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и експерти по харненето относно предимствата на млечните продукти по БДС и ползите при тяхната консумация от гледна точка на здравословно хранене, както и да дегустира висококачествени продукти с доказан произход. В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на BILLA България: „Димитър Маджаров”, „Ел Ай Трейд“ ЕООД с продуктите си с марка LACRIMA и FREZCO, „ОМК“ АД с продуктите си с марка „Верея“, “Полидей-2” ООД с продуктите си с марка „Домлян”, ЕТ „Зоров 91“ с продуктите си с марка „Пършевица” и ZOROV, „МЕРОНЕ-Н“ с продуктите си с марка „Мероне“.

 

„Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията „BILLA Млечен свят” бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт”, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

Кампанията BILLA Млечен свят се рализира с медийното партньорство на: в. Стандарт, actualno.com, dnes.bg, puls.bg, zdraven.bg, fitwell.bg, viewsofia.bg, jenite.bg, iwoman.bg, stzagora.net, novavarna.net, novavest.bg и kmeta.bg.

Обратно