Три министерства застават зад националната кампания на BILLA „Ние обичаме България“

Всяка година инициативата ще подкрепя по един от 100-те национални туристически обекта 

16/05/16 - Три министерства заявиха подкрепата си за националната кампания на BILLA „Ние обичаме България“ на официална пресконференция за представяне на кампанията. Министерството на туризма, Министерството на земеделието и храните и Министерството на културата застават зад мащабната инициатива на търговската верига.

 

 „Ние обичаме България“ е дългосрочна кампания, която всяка година ще подкрепя по един от 100-те национални туристически обекта, които се нуждаят от поддръжка и реставрация. Тази година BILLA България ще осигури финансова помощ за един от най-значимите български символи – Паметника на свободата на връх Шипка.

 

Участие в пресконференцията взеха Бойко Сачански, управител на BILLA България, Николина Ангелкова, министър на туризма, Десислава Танева, министър на земеделието и храните, и доц. Бони Петрунова, зам.-министър на културата.

 

„Стартираме кампанията „Ние обичаме България“, защото вярваме, че като една от водещите компании в България имаме важна отговорност пред обществото. Наш дълг е да насочваме общественото внимание към значими теми и благородни каузи, точно каквато е и кампанията „Ние обичаме България“. Сигурни сме, че със силната подкрепа на министерствата ще успеем да съхраним туристическите ни забележителности и да направим България предпочитана туристическа дестинация“, сподели Бойко Сачански, управител на BILLA България.

„За нас е изключително важно да има такива инициативи, за да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация, а също да насърчим вътрешния туризъм“, заяви Николина Ангелкова, министър на туризма.

 

Министърът на земеделието и храните Десислава Танева също заяви своята подкрепа за каузата с думите: „Радостна съм, че една мултинационална верига като BILLA проявява такава висока ангажираност към местната общност и културно наследство.“

 

По време на пресконференцията стана ясно и че като част от кампанията и в тясно сътрудничество с Министерство на земеделието и храните BILLA България ще дарява за каузата по 1% от продажбите си на всички сертифицирани по БДС български продукти от категорията млечни храни – това са кисело мляко, сирене и кашкавал. Тези продукти са сред най-значимите български артикули в асортимента на компанията.

 

„Щастлива съм, че инициативата да подкрепим българските национални туристически обекти е и подкрепа за българското национално производство. Изразявам задоволството си от това, че всеки българин може да покрепи тази идея като във всеки от 100-те обекта на BILLA закупи например исканото и търсено, традиционно българско саламурено сирене по БДС.“, коментира Десислава Танева, министърът на земеделието.

 

Зам.-министърът на културата доц. Бони Петрунова определи „Ние обичаме България“ като социално отговорна кампания на едно качествено ново ниво, а изборът на Паметника на връх Шипка като първи обект, който ще бъде реставриран, като прекрасно решение. „Избирането на Паметника на свободата е ръка, протегната към нашата национална същност, и показва, че много е мислено, когато е селектиран обектът.“

 

Като част от кампанията BILLA организира благотворителен концерт на 31 май от 19:00 ч. в зала „Арена Армеец“. „Сигнал“, D2, Веселин Маринов, Тони Димитрова, Поли Генова, Нели Рангелова, Панайот Панайотов, Мариана Попова, Невена Цонева, Преслава Пейчева, Веси Бонева и VS Dance, LaTiDa и Бон-Бон ще пеят заедно в името на благородната кауза. Билети за грандиозното събитие могат да бъдат закупени в мрежата на Eventim на цени от 5 и 10 лв. Основен медиен партньор на концерта е bTV Media Group.

Обратно