Над 93 000 лв. за Мадарския конник събра кампанията „Ние обичаме България“ 2017

Каузата все още може да бъде подпомогната чрез дарения към Историческия музей в Шумен и закупуване на специална брандирана торбичка

12/06/17 - 93 528,61 лв. събра инициативата „Ние обичаме България“ 2017. Дългосрочната национална кампания, която обедини хиляди българи, е организирана от BILLA България. прочети

BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

Пред 6 магазина от веригата са поставени специални контейнери, в които се събират употребявани текстилни изделия

 08/06/17 - BILLA България се включва в проект на Българския червен кръст и фирма „Хюманита“ за събиране на дрехи втора употреба, които ще се рециклират или даряват на нуждаещи се. прочети

BILLA с кампания в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми

Компанията ще дарява 1 стотинка от всеки закупен продукт с марка BILLA за ин витро процедури

 02/06/17 - BILLA България стартира инициатива за подпомагане на семейства с репродуктивни проблеми съвместно с Фондация „Искам бебе“. В периода 1 юни – 31 юли 2017 г. 1 стотинка от всеки закупен продукт с марка BILLA ще отива за финансиране на ин витро процедури, изследвания и здравни консултации за двойки, които мечтаят да станат родители. прочети

Над 8000 българи на концерт в подкрепа на Мадарския конник

Събитието бе кулминацията на кампанията „Ние обичаме България“ на BILLA

01/06/17 - Грандиозният благотворителен концерт „Ние обичаме България“ 2017 в подкрепа на Мадарския конник събра над 8000 българи в зала „Арена Армеец“. прочети

Хиляди българи научиха най-обичаните хора на безплатни уроци, организирани от BILLA

Инициативата се проведе на паркингите на 25 магазина от веригата в продължение на месец

05/05/17 - Хиляди българи се включиха в безплатните уроци по народни танци, организирани от BILLA България в 20 града в страната. Всяка събота и неделя в продължение на месец любителите на фолклора имаха възможност да научат едни от най-любимите български хора на паркингите на 25 магазина от веригата. Инициативата премина с много настроение и привлече българи от различни поколения, които заедно играха дунавско хоро, ширто, ганкино, еленино и др. прочети

BILLA е първата ритейл компания у нас, сертифицирана по международен стандарт за енергийно управление

Търговската верига използва иновативна система за мониторинг на консумацията на ток

 03/05/17 - BILLA България въведе успешно система за енергиен мениджмънт в съответствие със стандарта ISO 50 001 за управление на енергията на Международната организация за стандартизация. прочети

111-ият магазин на BILLA отвори врати в Сердика Център

Новият обект ще предложи на клиентите богато разнообразие от специалитети, приготвени на място

12/04/17 - BILLA България продължава експанзията, като откри 111-ия си магазин в един от най-посещаваните молове в София – Сердика Център. Хипермаркетът следва най-високите стандарти за качество и е със специална концепция, адаптирана към търговски център от подобен тип. В церемонията по официалното прерязване на лентата на новия обект участваха Бойко Сачански, Управител на BILLA България, Дончо Барбалов, зам.-кмет на София, Васил Цолов, кмет на район „Оборище“, зам.-омбудсманът Диана Ковачева и Ирена Тенева, управител на Сердика Център. прочети

15,05% ръст за BILLA България през 2016 г.

12 нови обекта и над 1 милион клиенти на седмица е равносметката на търговската верига за миналата година

07/04/17 - Отлични финансови резултати за 2016 г. отчита BILLA България. Увеличението в брутния оборот спрямо 2015 г. е с 15,05%. Брутните приходи от продажби на стоки възлизат на над 785 млн. лв. BILLA бележи и още един положителен резултат за 2016 г. Прочети

BILLA България с инициатива за подпомагане на Мадарския конник

Търговската верига ще проведе кампанията „Ние обичаме България“ за втора поредна година
01/03/17 - BILLA България даде официален старт на второто издание на националната кампания „Ние обичаме България“. Проектът е дългосрочен и цели подпомагането на паметници на културата и природни забележителности, които се нуждаят от ремонт и поддръжка. На пресконференция бе обявено, че тази година търговската верига ще подкрепи Мадарския конник. Ще бъдат осигурени финансови средства за облагородяването на района, оборудването на информационния център и въвеждането на иновативни технологии, така че Националният историко-археологически резерват „Мадара”, където е разположен и релефът, да се превърне в атрактивна туристическа дестинация. Официални партньори на инициативата са Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община. Прочети

1 стотинка от всеки продаден продукт с марка BILLA в подкрепа на значима кауза

Търговската верига ще подпомогне свои проекти в сферата на корпоративната отговорност

 

20/02/17 - BILLA България ще подкрепи три от своите дългосрочни кампании чрез отчисления по 0,01 лв. за всяка продадена бройка от марката BILLA. През месец февруари ще бъде подпомогнат проектът за асистирано пазаруване, разработен съвместно със Съюза на слепите, като със събраната сума ще се закупят помощни средства за незрящи хора и хора с увредено зрение. През юли и август по 1 стотинка от всеки продаден BILLA бранд продукт ще отива за инициативата „За повече деца в България“, осъществявана съвместно с Фондация „Искам бебе“. През месец ноември ще бъде подкрепена кампанията в помощ на децата от SOS Детски селища. Прочети

BILLA България с пореден приз за корпоративна социална отговорност

Компанията получи специална награда от Германско-българската търговско-индустриална камара 

27/01/17 - BILLA България е победител в категория „Корпоративна социална отговорност“ на Наградите на германската икономика за 2016 г. Престижният приз бе връчен на стилна церемония в сградата на Софийската опера и балет. В рамките на конкурса Германско-българската търговско-индустриална камара отличи фирми, допринесли през последните 12 месеца за развитието на икономическите отношения между България и Германия.Прочети

9.3% от оборота на BILLA България е от собствените й марки

Търговската верига представя и биомарката Alnatura, която може да бъде намерена във всички магазини на веригата в страната

17/01/2017 - Наблюдава се завишен интерес към собствените марки на BILLA. Това обяви на пресконференция Бойко Сачански, Управител на BILLA България. По думите му 9,3% от оборота на компанията минава именно през марките BILLA, Clever и BILLA Premium. В пресконференцията участваха още Христо Атанасов, Оперативен директор на BILLA България, Кирил Вътев, собственик на фирма "Тандем", произвеждаща продукти от собствените марки, и проф. Божидар Попов, председател на Българското дружество по хранене и диететика. Прочети

BILLA България дари 15 900 лв. на децата на загинали служители на МВР

За осма поредна година веригата се включи в националната благотворителна кампания

16/12/2016 - BILLA България дари 15 900 лв. под формата на ваучери за пазаруване в подкрепа на децата на загинали и пострадали при изпълнение на служебния си дълг служители в системата на МВР. Благотворителната инициатива се състоя в Академията на Министерство на вътрешните работи в София. Прочети

BILLA откри първия си магазин в Хасково

Веригата вече има 109 обекта в 37 града в България

14/12/2016 - Първият магазин на BILLA в Хасково официално отвори врати. Лентата на новия обект бе тържествено прерязана от Стоян Тачев, ръководител „Проекти и процеси“ и координатор „Корпоративна отговорност“ в BILLA България, Добри Беливанов, кмет на Хасково, Станислав Дечев, областен управител на Хасково, и Делян Добрев, народен представител от ГЕРБ от Хасковския избирателен район. Голямото откриване привлече стотици граждани на Хасково, които с интерес разгледаха новия магазин от веригата. Обектът е разположен на площад „Общински“ 3, в центъра на града. Прочети

BILLA България дарява 10 000 лв. за пострадалите от Хитрино

Веригата ще се включи в кампанията на БЧК
13/12/16 - BILLA България ще дари сумата от 10 000 лв., за да подкрепи пострадалите при взрива в шуменското село Хитрино. Инцидентът взе 7 жертви и разруши десетки къщи. Търговската верига ще се включи в кампанията на Българския червен кръст за набиране на средства за засегнатите от експлозията. Парите ще се използват за възстановяването на домовете на жителите на Хитрино.  Прочети

BILLA България със специална награда за политиката си в подкрепа на българското

Веригата бе отличена в конкурса „Мистър и Мисис Икономика 2016“
02/12/16 - BILLA България получи специалната награда „Партньор на българските производители“ от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и списание „Икономика“. Престижният приз бе връчен на Управителя на BILLA България Бойко Сачански на стилна церемония в столичния хотел „Маринела” в рамките на конкурса „Мистър и Мисис Икономика“. Конкурсът е сред най-значимите икономически събития в България, който се провежда от над 20 години. Наградите се връчват на мениджъри и предприемачи, допринесли в най-голяма степен за развитието на българската икономика. Прочети

Над 90% от прясното месо във веригата е с гарантиран български произход
22/11/16 - BILLA България започва кампания за прясно месо, с която цели да запознае обществеността с предимствата на качественото българско месо. С инициативата търговската верига изразява безрезервната си подкрепа към родното производство и производители. Официалният старт на кампанията бе даден от Управителя на BILLA България Бойко Сачански. На организирана от компанията пресконференция, медии и гости научиха повече за българското месо, предлагано в магазините на веригата, както и с процесите, през които преминава то в транжорните. Беше подготвена и специална дегустация на специалитети, приготвени от сурово месо, които всички имаха възможност да опитат, за да се убедят в неговите качества и вкус. Прочети

BILLA представя българските традиции в производството на месни деликатеси с пътуващо изложение

Кампанията „BILLA Месни традиции“ ще запознае потребителите с технологията на производство на сурово-сушени месни продукти с традиционно специфичен характер

10/11/16 - През ноември и декември ще се проведе пътуващо изложение в избрани магазини на търговската верига в градовете София, Пловдив и Бургас. Всеки желаещ ще може да научи директно от българските производители за традицията при приготвянето на сурово-сушените месни продукти: „Филе Елена“, „Луканка Панагюрска“, „Роле Трапезица“ и „Кайсерован врат Тракия“, както и да ги дегустира. Експерти от институциите партньори на инициативата - Министерство на земеделието и храните и Българска агенция по безопасност на храните, ще отговарят на всички въпроси, свързани с качествата на специфичните храни и контрола върху тяхното производство. Кампанията е организирана съвместно със Сдружението „Традиционни сурово-сушени месни продукти“ и е подкрепена от Българска стопанска камара. Прочети

BILLA България с 40 магазина в София

16 години на българския пазар, над 100 магазина в страната и повече от 1 милион клиенти седмично са резултатите, постигнати от първата международна верига супермаркети в България

12/10/16 - BILLA България откри своя 40-и магазин в София. В официалното прерязване на лентата участваха Дончо Барбалов, зам.-кмет на Столична община, направление „Финанси и стопанска дейност“, Димитър Дилчев, кмет на район „Студентски“, както и Управителят на BILLA България – Бойко Сачански. Новооткритият обект се намира в ж.к. „Мусагеница“ на ул. „Полк. Георги Янков“ 17 и ще предложи на жителите на район „Студентски“ богат асортимент от свежи салати, приготвени на място, разнообразие от млечни продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт, както и пресни и качествени плодове и зеленчуци, отгледани в най-плодородните кътчета на България от внимателно селектирани български производители, като част от инициативата „Градините на BILLA“. Прочети

BILLA България – финалист на Европейските награди за околна среда

За първи път българска компания достига до финалния етап на авторитетния конкурс

07/10/16 - BILLA България се класира за финалния кръг на Европейските награди за околна среда. Престижните отличия се присъждат на всеки две години на компании, които въвеждат екологични иновации и оптимизират дейността си в посока опазване на околната среда. Социално-отговорният проект на търговската верига за оползотворяване на биоразградими отпадъци впечатли журито на наградите и й донесе място сред финалистите на конкурса. Победителят предстои да бъде определен на 27 октомври в естонската столица Талин.  Прочети

BILLA откри 107-ия си магазин в страната навръх рождения ден на веригата

Общо 39 магазина на търговската верига обслужват клиентите в столицата

05/10/16 - BILLA България откри своя нов магазин в столицата в района на „Красно село“. 39-ият магазин на веригата в София се намира на ул. „Житница“ 5А в близост до бъдещата спирка на метрото. Участие в официалната церемония по откриване взеха Христо Апостолов, кмет на район „Красно село“, инж. Грети Стефанова, зам.-кмет на район „Красно село“, и г-н Бойко Сачански, Управител на BILLA България. Най-новият магазин ще предложи познатите висококачествени продукти на достъпни цени, както и редица специални предложения: прясно изцеден на място фреш, месни и безмесни специалитети от грил зоната, както и богат асортимент от млечни продукти с гарантирано качество и произход. Прочети

BILLA България стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС

Пътуващото изложение BILLA Млечен свят  ще представи предимствата на млечните продукти по БДС в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните.

29/09/16 - Кампанията цели да информира българските потребители относно преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт. Официален старт на кампанията дадоха днес и представителите на  партньорските организации: Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика. Прочети

Първият магазин на BILLA в Кюстендил отвори врати

Търговската верига вече е представена в 36 града в страната със 106 магазина

21/09/16 - BILLA България отвори врати в Кюстендил вчера след официална церемония по откриването на първия магазин от веригата в града. В откриването взеха участие Петър Паунов, кмет на Oбщина Кюстендил, и Михаела Крумова, председател на Общински съвет. Новият супермаркет е разположен в центъра на града на ул. „Пауталия“ №10 и ще предлага на клиентите си познатите със своето качество и свежест продукти на достъпни цени. Гражданите на Кюстендил ще могат да се възползват от богат асортимент от грил деликатеси, свежи салати, приготвени на място, както и от специалното предложение за любителите на хмелни напитки – жива бира. Прочети

BILLA България е „Национален шампион“ на Европейските бизнес награди за втора поредна година

Компанията бе отличена за своите инициативи в сферата на „Екологичната и корпоративна устойчивост“

13/09/16 - BILLA България отново е „Национален шампион“ на Европейските бизнес награди. Веригата се сдоби с престижния приз за втора година, след като представи своите топ проекти и инициативи в сферата на корпоративната социална отговорност и опазването на околната среда. Това е поредно отличие за компанията и нейната висока социална ангажираност.  Прочети

66 403,15 лв. общо бяха дарени от BILLA България за реставрацията на Паметника на връх Шипка

Втората част от общата сума, 13 540,92 лв., бе преведена по сметката на НПМ „Шипка-Бузлуджа“

02/09/16 - 66 403,15 лв. общо бяха дарени за реставрацията на Паметника на връх Шипка чрез националната кампания „Ние обичаме България“, организирана от BILLA България. Първата част от дарението бе от постъпленията от благотворителния концерт „Звезди пеят за България“, който се проведе през май тази година в „Арена Армеец“. Тогава бе събрана сума от над 52 000 лв. Втората част бе събрана от продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата в периода 02.06 – 29.06.2016 г. Прочети

BILLA продължава успешното си сътрудничество със Съюза на слепите

Професионално обученият персонал на веригата помага и обслужва клиентите със зрителни увреждания
17/08/16
- BILLA продължава успешното си сътрудничество със Съюза на слепите в България. През последните две години веригата и сдружението си партнират активно с цел да подпомогнат процеса на промяна в разбирането и осъзнаване на нуждите на хората с увреждания, както и да съдействат за тяхното интегриране. Прочети

Двойки с репродуктивни проблеми могат да кандидатстват за подпомагане от BILLA и Фондация „Искам бебе“

Досега в съвместната кампания за осигуряване на допълнителни средства за ин витро процедури са събрани близо 25 000 лв.
09/08/16 - BILLA България и Фондация „Искам бебе“ стартираха съвместната кампания за подпомагане на семейства с репродуктивни проблеми в края на месец март. Инициативата е под мотото „За повече деца в България“ и е дългосрочна. До момента събраните средства от нея са близо 25 000 лв. Прочети

BILLA отвори 6-и супермаркет в Бургас

Новооткритият магазин се намира в ж.к. „Изгрев“ №147. С него общият брой на магазините от веригата в страната става 105.
04/08/16
- Най-новият търговски обект на BILLA в морския град ще предлага на своите клиенти всичко необходимо за ежедневното им пазаруване. Те ще имат на разположение витрина с прясно месо и риба на обслужване, месни и безмесни грил специалитети, приготвени на място, прясно изцедени фрешове, както и разнообразие от сирена за всеки вкус. Прочети

BILLA ще дари 30 000 лева на децата от SOS Детски селища

Веригата ще подготви малчуганите за посрещането на първия учебен ден и Коледа
29/07/16 -
BILLA България стартира кампания в подкрепа на децата от SOS Детски селища. Веригата вече дари 10 000 лева на сдружението, като есента предстои допълнително дарение от още 20 000 лева. С тези суми децата ще могат да се подготвят за първия учебен ден и за Коледa. Прочети

BILLA с приз за най-значима социално-отговорна кампания в България за 2016

BILLA с номинация в категорията Бизнес проект на годината

15/07/16 - BILLA България спечели златен приз в категория „Социално-отговорна кампания на годината“ в тазгодишното издание на наградите на b2b Media. Високата социална ангажираност на компанията към околната среда, българските производители на плодове и зеленчуци, служителите си и подкрепата на хора в неравностойно положение бе причината експертното жури да определи социално-отговорната кампания на BILLA като най-значима за България за 2016 г. Всички дейности по кампанията са описани в първия по рода си доклад по корпоративна отговорност на BILLA, представен на широката публика в началото на 2016 г. Компанията бе отличена и с номинация в категория „Бизнес проект на годината“ с проекта „100 магазина BILLA“.  Прочети

BILLA отвори 4-ти магазин в Русе

Общият брой на магазините в страната вече е 104
13/07/16 - Най-новият супермаркет BILLA бе официално открит в гр. Русе на ул. „Тулча“ 19. Разнообразният продуктов асортимент и удобната локация в близост до Младежкия парк са само част от предимствата на четвъртия магазин на веригата в крайречния град. В официалното прерязване на лентата на новия обект участваха Ивайло Петров, Директор Продажби на BILLA България, и Иван Григоров, заместник-кмет „Хуманитарни дейности“, Община Русе. Прочети

BILLA е любимата верига за пазаруване на българите

Това сочат резултатите от годишната класация ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г.

06/07/16 - BILLA България е любимата търговска верига за пазаруване на българите. Това показаха резултатите от единствената потребителска класация у нас – ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г. По данни на организаторите близо 30 000 души са взели участие в класацията, номинирайки предпочитаните от тях брандове. BILLA е посочена от потребителите като най-предпочитаната търговска верига в България. Прочети

BILLA откри първата „Школа за експерти“ в България

Веригата ще подготвя висококвалифицирани специалисти в най-новия си обучителен център

04/07/16 - BILLA България отвори специализиран обучителен център в София на ул. „Опълченска“ 35. В официалната церемония по прерязването на лентата на новия обект участваха Ваня Динева, финансов директор на BILLA България, Христо Атанасов, оперативен директор на BILLA България, и Дончо Барбалов, зам.-кмет по направление „Финанси и стопанска дейност“. Официални гости на събитието бяха още представители на Агенцията по заетостта, Министерството на образованието и науката, както и на германското посолство. Обучителният център ще подготвя новопостъпващите и настоящите служители на веригата с цел да засили мотивацията им за кариерно развитие и повишаване на професионалната им квалификация. Прочети

BILLA и БЧК стартират дарителска акция за българи в тежко материално положение

Клиентите на веригата ще могат да закупят и дарят продукти от първа необходимост във всеки магазин

01/07/16 - BILLA и Българският червен кръст стартират дългосрочна дарителска акция за българи в тежко материално състояние. Клиентите на веригата ще имат възможност да се включат в инициативата, като закупят хранителни стоки от първа необходимост и ги оставят като дарение в специално обозначени колички във всеки BILLA магазин в страната. Кампанията стартира от началото на месец юли. Прочети

Българските потребители отново отредиха 3 златни медала за най-високо качество на BILLA България

Отличията този път са за най-високо качество за „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и програмите за лоялност на веригата

 

21/06/16 - Това показват резултатите от независимото проучване QUDAL – QUality meDAL в България, проект на  швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH), която присъжда отличия въз основа на независимо пазарно проучване.

 В рамките на проучването анкетираните бяха приканени да дадат оговор на три отделни въпроса с отворен отговор, посочвайки името на веригата, която предлага абсолютно най-високото качество в България по отношение на прясно месо, пресни плодове и зеленчуци и програма за лоялност. Прочети

Сдружението за модерна търговия стартира платформата за здравословно хранене „Знам да ям“

03/06/2016 - Стартира платформата за популяризиране на здравословното хранене „Знам да ям“. Тя е създадена с цел да помогне на своите читатели да подобрят качеството си на живот като им предостави полезна и любопитна информация за храните и начините за тяхното приготвяне, съвети за разумно пазаруване и идеи за промяна на хранителните навици. Чрез уебсайта znamdaiam.bg и Facebook страницата „Знам да ям” екипът на платформата желае да изгради общност от хора, които имат знанието да се хранят вкусно и полезно. Прочети

Любими български изпълнители пяха в подкрепа на Паметника на връх Шипка

Грандиозният концерт в зала „Арена Армеец“ бе кулминацията на инициативата „Ние обичаме България“ на BILLA

01/06/2016 - Грандиозният благотворителен концерт „Звезди пеят за България“ събра на една сцена едни от любимите български изпълнители. Сигнал, D2, Веселин Маринов, Тони Димитрова, Поли Генова, LaTiDa и Бон-Бон, Нели Рангелова, Панайот Панайотов, Мариана Попова, Преслава Пейчева, Веси Бонева и VS Dance се обединиха и дадоха „гласа“ си безвъзмездно, за да помогнат за възстановяването на един от най-обичаните български символи – Паметника на свободата на връх Шипка. Събитието събра над 8000 зрители. Прочети

Три министерства застават зад националната кампания на BILLA „Ние обичаме България“

Всяка година инициативата ще подкрепя по един от 100-те национални туристически обекта 

16/05/16 - Три министерства заявиха подкрепата си за националната кампания на BILLA „Ние обичаме България“ на официална пресконференция за представяне на кампанията. Министерството на туризма, Министерството на земеделието и храните и Министерството на културата застават зад мащабната инициатива на търговската верига.  Прочети

103-тият BILLA магазин в България отвори врати в кв. „Хаджи Димитър“ в София

Така общият брой на магазините само в столицата вече е 38

11/05/16 - Най-новият супермаркет BILLA официално бе открит в столичния квартал „Хаджи Димитър“. Магазинът се намира на ул. „Скайлер“ 41 и следва високите австрийски стандарти на веригата за качество и свежест на предлаганите продукти. В официалното прерязване на лентата на новия обект участваха Бойко Сачански, Управител на BILLA България и Ева Митова, кмет на район „Подуяне“. Прочети

BILLA стартира мащабна национална кампания в подкрепа на 100-те национални туристически обекта

Грандиозен концерт с най-обичаните български изпълнители в зала „Арена Армеец“ бележи инициативата

 

05/05/16 - BILLA стартира дългосрочната национална кампания „Ние обичаме България“ в подкрепа на 100-те национални туристически обекта. Всяка година инициативата ще подкрепя различни обекти, които имат нужда от неотложна поддръжка и защита. Тази година обектът, който ще бъде реставриран, е Паметникът на свободата на връх Шипка.

Прочети

Реновираният магазин BILLA в Централна гара отвори врати за клиенти

Супермаркетът предлага удобен и лесен достъп до свежи и качествени хранителни продукти на ниски цени

26/04/16 - BILLA България направи официално откриване на напълно обновения си магазин в столичната Централна гара. Редица нововъведения пък ще изненадат забързаните пристигащи и заминаващи пътници от цялата страна и чужбина. Прочети

BILLA отвори 102-рия си супермаркет в България

Новият търговски обект се намира в гр. София на ул. „Гюешево“ 14

13/04/16 - На официална церемония Бойко Сачански, Управител на BILLA България, и Дончо Барбалов, зам.-кмет на Столична община, прерязаха лентата на 37-ия супермаркет BILLA в София.

 

Новият супермаркет ще осигури на посетителите си всичко необходимо за ежедневното им пазаруване. Освен стандартния асортимент, BILLA на ул. „Гюешево“ 14 ще предложи на своите клиенти и грил зона за месни и безмесни грил деликатеси, приготвени на място от кулинарните специалисти на веригата, както и прясно изцедени сокове. Прочети

BILLA ще отпразнува 100-те си магазина в България с голяма национална кампания

Седмична томбола с награди очаква клиентите на търговската верига

06/04/16 - BILLA България ще отбележи официално достигането на 100 търговски обекта в страната с национална промоционална кампания „100 BILLA магазина“, която стартира на 7 април 2016 г. Всяка седмица в периода на кампанията в 100-те супермаркета от веригата ще се провежда томбола с големи награди – хладилник Liebherr, пълен с продукти от собствената марка BILLA, и ваучери за пазаруване на стойност 100 лв., 200 лв. и 500 лв. Прочети

BILLA осигурява помощни технически средства за незрящи хора

Инициативата е продължение на политиката за асистирано пазаруване, която веригата въведе през 2015 г.

 

04/04/16 - BILLA България дари 5000 лв. за закупуване на помощни технически средства за незрящи хора в тежко финансово състояние. Проектът се осъществява съвместно със Съюза на слепите в България и ще подпомогне над 150 незрящи в България. С дарението ще бъдат закупени и раздадени говорещи апарати за измерване на кръвно налягане, говорещи и брайлови ръчни часовници, както и сгъваеми бели бастуни за ориентиране и мобилност.
Прочети

BILLA и Фондация „Искам бебе“ подкрепят двойки с репродуктивни проблеми

Инициативата ще осигури допълнителни средства за ин витро процедури
01/04/16 - BILLA България и Фондация „Искам бебе“ стартират съвместна кампания за подкрепа на семейства с репродуктивни проблеми. Тя е под мотото „За повече деца в България“ и стартира на 31 март 2016 г. BILLA добавя като част от асортимента си специални картички с артистичните композиции на известния детски фотограф Калина Арсова. Прочети

BILLA отвори 100-ия си магазин в България

Новооткритят супермаркет се намира в столицата на ул. „Сан Стефано“ 22

08/03/16 - BILLA официално откри своя магазин номер 100 в България. Супермаркетът е разположен в сърцето на София на ул. „Сан Стефано“ 22  в най-новия столичен търговски център – Сан Стефано Плаза. 100-ят BILLA магазин е уникален със своето местоположение и  представлява компактен вариант на търговските обекти от веригата. Прочети