Българските потребители отново отредиха 3 златни медала за най-високо качество на BILLA България

Отличията този път са за най-високо качество за „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и програмите за лоялност на веригата

 

21/06/16 - Това показват резултатите от независимото проучване QUDAL – QUality meDAL в България, проект на  швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH), която присъжда отличия въз основа на независимо пазарно проучване.

 

В рамките на проучването анкетираните бяха приканени да дадат оговор на три отделни въпроса с отворен отговор, посочвайки името на веригата, която предлага абсолютно най-високото качество в България по отношение на прясно месо, пресни плодове и зеленчуци и програма за лоялност.

 

Максимален брой анкетирани, са посочили BILLA България, като отговор на всеки един от тези три въпроса.

 

„Резултатите от проучването категорично доказват, че усилията, които полагаме, за да предлагаме високо качество на достъпни цени, се оценяват от българските потребители.  Само преди две години, през 2014 г.,  BILLA България бе отличена от ICERTIAS  като водеща в категориите „Символ за най-високо качество“, „Верига за продажби на дребно“, „Международна верига за продажби на дребно“. Щастлив съм, че сега нашите клиенти са ни определили  и като символ за същото това качество в ключови за нас звена като отделите за плодове и зеленчуци и прясно месо и разбира се възможностите, които осигурява програмата ни за лоялност“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

Въпросите, зададени на анкетираните в рамките на проучването, са формулирани с отворен край. Това означава, че потребителите са имали възможността свободно и според техните лични впечатления и мнение да посочат коя компания според тях е символ на най-високо качество в съответните категории.

 

Проучването e реализирано от швейцарската организация ICERTIAS под формата на онлайн въпросник, използващ методологията CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). То се проведе през април 2016 г., а в него участваха над 1200 български интернет потребители.

Обратно