BILLA България е любимата търговска верига за пазаруване на българите. Това показаха резултатите от единствената потребителска класация у нас – „Любимите марки“ 2016 г. По данни на организаторите близо 30 000 души са взели участие в класацията, номинирайки предпочитаните от тях брандове. BILLA е посочена като „Любима марка“ в категория „Търговски вериги“.

 

"Любимите марки" е единствена по рода си потребителска класация. Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

"Любимите марки" 2016г. се проведе в три етапа през периода 30.05 – 03.07.2016г. Гласуването се извърши он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация.

Резултатите от класацията са публикувани тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php